در حال بارگزاری...

به مطب دکتر عبدالحسنی خوش آمدید
آمادگی قبل از عمل جراحی

آمادگی قبل از عمل جراحی

این زمان آمادگی برای مهیا نمودن شما برای عمل بسیار ضروری است. ممکن است شما قبل از عمل نیازمند چندین ماه وقت صرف کردن و ویزیت شدن با متخصصین مختلف از جمله متخصص تغذیه – غدد –ریه –قلب –ورزش –روانپزشک –گوارش و غیره باشید. باید توجه داشته باشید که تمام این مراحل برای نتیجه گیری بهتر شما می باشد و نظر به حساس بودن این اعمال ( به گونه ای که کوچکترین بی توجهی باعث عدم نتیجه گیری و گاهی عوارض جبران ناپذیر می شود) عجله جایی در این روند درمانی ندارد.
در طی این مدت شما تحت آزمایشات لازم از قبیل آزمایش خون – اندوسکوپی –عکس قفسه صدری – بررسی وضعیت تنفسی – تست حاملگی برای خانمها در سنین باروری قرار گیرید. این بررسی ها از آن جهت است که یک بر آورد کلی از سلامتی شما بدست آید و به درمان بیماریهای زمینه ای ناشی از چاقی از قبیل دیابت –پرفشاری خون – چربی خون و غیره کمک نماید.
قبل از عمل مشاوره با روانپزشک روانشناس متخصص و در چاقی نه تنها به درمان اختلالات عصبی و روانی کمک می کند بلکه به اصلاح عادات غذایی نادرست و فعالیت بدنی بهتر نیز کمک فراوانی می کند.
پس از بررسی های فوق تیم چاقی ممکن است یکی از سه تصمیم زیر را برای شمااتخاذ نماید:
عمل برای شما قابل انجام است:در اینصورت به شما اطلاعات لازم در مورد روش عمل داده شده و وقت عمل داده می شود و در صورتی که شرایط پوشش بیمه را داشته باشید معرفی نامه داده می شود.
بررسی های شما ناقص است: در این صورت برای تکمیل مدارک ارجاع می شوید و پس از تکمیل مجددا ویزیت شده برای شما تصمیم گیری خواهد شد.
عمل برای شما مناسب نیست: در این صورت تیم درمانی علت را برای شما شرح داده و درمانهای جایگزین را به شما معرفی خواهد کرد.